dilluns, 17 de juny del 2024

Ruta gravalera de Sils a Girona per els camins dels Segadors i dels Avellaners

Avui anirem a fer una bonica matinal per la Selva i el Gironès. Deixarem la furgo aparcada a l'aparcament de l'estació de Sils i anirem amb la fresqueta del matí direcció l'estany de Sils i ja a poc agafarem la pista que ens portarà cap a Riudarenes i més endavant cap a Santa Coloma de Farners.

A partir d'aquí seguirem per al bonic camí dels Avellaners, tot passant per l'ermita de Serrallonga i el petit poblet de Brunyola. Seguirem per bona pista sempre envoltada per avellaners i bones vistes fins a arribar a Sant Martí Sapresa, aquí ja començarà la baixada, primer un tram de carretera fins a trobar una pista a la dreta, que ens portarà a passar per al costat de la bonica ermita de Sant Pere Sestronques. Acabem la baixada a prop d'Angles a on agafarem la Via Verda del Carrilet per entrar a Salt i directes a l'estació del tren per tornar cap a Sils.

en aquest tram fem una mica d'encigalada, perquè volíem agafar una pista deixant el camí dels Avellaners (a la dreta), però resulta que la pista està actualment tapada per conreus