diumenge, 18 de novembre del 2012

font del Mal Pas,amb poca aigua

boires a la Creu de Rupit

torrent de l'Oradella

regina i Kiku en el tram clau del pont
basalts d'aigua JJ proba de no mullar-se

sota el pont

Salme (SB)  enfangat

Artur i Jose en la pujada del Cirerers

el mar al fons Mataró
PER TERRES D’ARENYS DE MUNT
El dissabte s’aixeca plujós però boí així decidim tirar endavant amb la sortida proposada a més sabent que la penya del Vallès no venent intentarem fer-ne una de bona.
Sortim de Mataró cap a les Cinc Sènies, la pluja va caient pausadament però sembla que la cosa amainarà doncs per el cantó del mar s’entreveuen petites escletxes de sol . Passem per Llavaneres esperant a trobar al noi de Sant Esteve, al qual no el trobem, de segur que deu estar en algun bareto fen un cafetó. Seguim en direcció la hípica de Llavaneres, per el camí del kiwis per tot seguit pujar per Sta. Monica. La boira de mica en mica fa acte de presencia. Arribem a dalt la Cornisa per seguir cap a la Font del Mal Pas, a on ens trobem al Artur, que a l’ultima hora s’ho a rumiat i a vingut. Continuem cap a  la Creu de Rupit i Pi de Buac, be ja en tenim prou de pujar i comencem la llarga baixada en vers Collsacreu tot passant per la Casa Nova de Pibernat. Un cop a territori del Montnegre, resseguim  el GR 92 per d’urbanització CollSacreu i per en un punt anar a buscar un corriol que ens portarà cap el Pla de les Carcassés i d’aquí anem a buscar una petita pista que ens baixarà per el torrent de l’Oradella que esta tot humit i ple d’ambient de tardor, fins la trobar la carretera d’Arenys  St. Iscle, la creuem per sota el pont, el camí esta completament inundat d’aigua, cal no badar per no fotre els peus a dins. Ara tocarà pujar i de valent per situar-nos per sobre d’Arenys de Munt,  un cop ja patit la forta pujada i situats a la Serra dels Termes, ja ens trobem envoltats de cireres que ham pres el color de la tardor, resseguim la serra per pista i en un moment donat prenem un corriol molt bonic que ens portarà en baixada cap Arenys de Munt. Aprofitem per agafar aigua de una font del poble, a sobre de les bicis ja portem una quantitat de fang considerable. Creuem el poble per anar a buscar un polígon industrial i el pujador heavy que ens portarà cap en direcció el Pollastre, i vaja quina pujada, sort de les vistes!! Un cop dalt del Pollastre, seguim ja pista en baixada . Amb el sol que ja a sortit i la suor que hem agafat en la pujada més d’un és queda en màniga curta, ara direcció Caldetes tot el que ens queda fins arribar-hi és baixada, al davant ja tenim el mar.
Caldetes passeig marítim, el Balis olors de menjars la gana que ja ens entra, Llavaneres, el noi de St. Esteve, que no s’el veu, remuntem cap a les Cinc Sènies i de nou cap a Mataró tot xiulant i cantant que tan sols han estat  49km i 1200 de desnivell, en 4 horetes.

1. Xavier, hauries de canviar el color blau tan lluent del Index, fa mal a la vista i costa de llegir.