diumenge, 28 de juny del 2015

Corriols de Cellecs

El tema és que faria molta calor, que teníem la “florinata” de  baixadors del Sorreig i que venia Eladi el “rei de Cellecs” que podríem esperar doncs...patir una mica.
Sortim de Mataró en direcció a riu de Meia a veurà s’hi trobem una mica de frescota, primer tot son risses però aviat començarà la pujada i la suor. Un cop a Òrrius creuem el poble i anem a buscar la pujada que ens portarà vers la pista de Sant Bartomeu. Quina suada!!! Un cop a dalt en Salme ens deixa, sembla ser que no ha posat el “tinto de verano” al frigorífic... seguim una mica compungits, fins sant Bertomeu, d’aquí encarrilem rampots de pujada fins anar a trobar els corriols, tècnics o molt tècnics a escollir on fotet la patacada, això els dolentots, perquè els bons: Txubi, Artur i sobre tot Pep, no els hi tremolant les bicis, els demes fem el que bonament podem. Estem als corriols que ens portaran cap el Roc de l’Oreneta. D’aquí anirem fen un seguit de corriols de rampes, rampetes, amunt , avall...un no parar, la calor però ja comença a notar-s’ha en el cos. Seguim per un entramat de corriols fins la carretera de la Roca cap a Parpers, en un moment donat però, que veuen els nostres ulls, uns grans aspersors d’aigua, aprofitem arribar el màxim que podem per veure si pillem una mica de pluja, poca cosa, però mes endavant un tros de manigua rebentada , aprofitem per fer una mulladeta, això que estem al costat de una masia Can Joan Capella, la senyora ens crida i ens ofereix piscina i un sortidor d’aigua, no ens ho pensem dues vegades i ja som dins la casa, a mes ens porta aigua del pou que te a la nevera i esta freda, freda...estem xops, refrescats i amb ganes de nou que ens queda la pujada a Sant Carles, gent de Can Joan Capella sou molt bona gent!!! de veritat.
Ultima pujada, la frescor de la mullena desapareix, una font a mig camí “font de Can Lladó”, ja som a dalt la Plana de l'Espinal, ara de nou corriols de baixada cap el pont de l’Espinal i de tornada a casa.

Una molt bona i tècnica ruta betetera hem estat el grup del Sorreig: Angelo, Pep, Artur,Salme,Txubi i jo i hem fet 42 km i quasi 1000 de desnivell.