dissabte, 8 de juny del 2013

Ruta per el Pollastre

La primera sortida del calendari de BTT a Collserola per culpa del temps ha estat una mica giravoltada, a primeres hores del mati és donava per sospesa desprès és tornava a convocar, el meteoròleg del Sorreig, sir Angelo donava avisos d’infortuni de mal temps, en vistes d’això molts és tirant enrere, però el grup de Mataró capitanejats per Jose monten una sortida “in extremis” per la comarca del Maresme.
Anem cap a la hípica de Llavaneres, pujada cap a Supermaresma i a continuació corriol  cap a sota del MontAlt que empalmem  amb un altre cap el Coll del Pollastre, per seguir en direcció Caldes d'Estrac per uns corriols en baixada molt guapots, teníem que seguir cap Arenys però ens tenim que aixoplugar sota una alzina.
Un cop amaina una mica baixem cap a Caldes
deixant la ruta, i encara sort perquè un cop som a la vila cau una trompa d’aigua de mil dimonis i restem sota cobert del Hotel  Colon tot mirant la penya dins amb batins blancots.
Moltes rises en aquesta sortida que en total han estat 34 km i els maresmencs que i han participat : Jose, j.J Padnon, Salme, Txubi i jo.
Al final la penya de BCN, al final surten a fer la ruta de Collserola.