dissabte, 22 de juny del 2013

Vallgorguina i les bruixes BTT

Ara potser si que la temporada d’esquí de muntanya s’ha acabat, i per això la penya ha començat en força la temporada BTT, aquest dissabte s’ha fet una de ben bona, la ruta de Vallgorguina de les bruixes, potser amb el motiu de que la nit del solstici d' estiu sempre porta connotacions místiques i el lloc és el mes idoni.
La ruta la encaminem cap a Llavaneres, coll de Llorita, Mal Pas, Creu de Rupit, Pi de Buac i cap avall direcció CollSacreu a on a poc d’arribar el mestre Txubi és fot una gleva de les bones que el deixa ben tocadot.
A continuació anem cap el pla de les Bruixes per anar a resseguim corriols tècnics per sota del Turó del Solei d’en Mora  fins encarar la ultima baixada per pista fins l’entrada del poble. A continuació comença la pujada potent cap a Can Nonell de la Serra i Can Plana de Dalt i encara més pujada cap a Casanova de d’en Pibernat i d’aquí sense perdre la tònica de pujada cap el coll de la Ferradura i cap a Mataró que tot és baixada, no sense primer agafar un bonic corriol que va per de sota el MontAlt.
Hem estat: El J.j (jefe de sortida) Clint Salme ( 2on càpita) , Artur,Txubi,Jose el gran Teixi el noi de Cabrea,un dels grans i total 45km i 1230m de desnivell.

Txubi, Salme,Jose,J.J Padnon,Teixi,Artur

quin lletot!!!

far-west

Artur en un pas delicat

Jose encarant la pendent

Les primeres i boníssimes maduixetes del Maresme