diumenge, 14 de juny del 2020

Mataró- voltans del Corredor, corriols i corriolets

Regi,Santi,Artur,Miquel,Salme,Txubi i J.j

els misteris

aqui el capita de la ruta

el cowboy

J.j

Can Bosc

al fons el Montseny, per alla que corra la gent d'esquí Montseny, grandes!!!

el Santi un dels bons, fent un bon paper encara que lesionat

la baixada al Sot de can Busquets

la Regi

Beirut

De ganes ja ni havien de començar a rodar fora de casa i per fi!!! El amic Salme ens proposa una rutilla que ja havia fet i que l’hi agrada tornar a repetir i ensenyar als amics.
Abans de sortir ha plogut i l’aire és respira fresc i net, i sense mascaretes!!! Uf!!.
Per resumir una mica la ruta, seria un pujar al Camí Ral, tot anat per Llavaneres, seguim cap a la Font del Mal  Pas, que esta colgada, Creu de Rupit, Pi de Buac, aquí deixem el  GR 83 i anem a buscar el bonic” boscs dels misteris”. A parir d’aquí anem per el sector del Solei, per entre clarisses boscos d’alzines, tot passant per el Turo d’Aguilar i a poc la gran Masia de Can Bosc, estem en ple Parc del Corredor i això ja és nota doncs al creuar la pista que va cap el Santuari i trobem una bona munió de cotxes fent corrua. Deixem el sector de solei i seguim per la vessant obaga, per tot arreu raja aigua de les pluges d’aquesta setmana i els esbarzers fan la seva feina en les nostres pells. Ens dirigim cap el Torrent de Can Mora, corriols i corriolets fins trobar de nou la pista del Corredor, ja passat el Far, la creuem i anem en direcció la Roca del Diable per arribar al final al Coll de can Bordoi.

Enfilem de nou vers la Torrassa del Moro, que no hi arribarem doncs prendrem ja la baixada per el sector que diuen “el  Dragon Khan” , nosaltres anem fent uns bons corriols a la ma del nostre guia, cal anar a la guait, de no fotret una bona ensopegada en qualsevol moment, anem cap el Sot de Can Busquets, que un cop ja arribem a la carretera de Dosrius al Collet, la cosa acaba i be. Anem ja cap a Dosrius per anar a buscar la ruta dels Enginyers, uff!!! Com esta, plena d’arbres caiguts, tota la primera part, això i els quilometres que  portem fa que tinguem una mica de dolor de cames. I res, una molt bona ruta de corriols i corriolets, per xalar  de l’entorn de una serralada bora el mar.