dissabte, 14 de gener del 2023

Els 4 Colls de l'Oca

Aquest cop si Txubi i 3 cops

Avui sembla que la cosa pintava que hi hauria gresca i de la bona, potser per això bona part dels sorreïxencs prefereixen quedar-se a casa a fer vogada.
Ja sortim de Mataró i per corriols enfilem vers Can Flequer, un cop aquí, pugem per al torrent i seguidament per les vinyes anem a buscar el corriol que ens porta de baixada cap a Llavaneres, primera baixada.
Enfilem cap al primer coll, el de Can Xerrac, això que abans el teníem a tocar quan estàvem a Can Flaquer.
Seguim per als corriols del darrere de Lorita i anem a buscar la segona baixada corriolera d'en Pere de la Pepa cap al Torrent d'en Llibre i per una mica de pista anem cap a la pujada de "la Corbata" cap al coll de Vallalta. Això és un no parar, aquests dos a les baixades l'hi foten gardela i jo a les pujades els intento mirar si es cansen, però noi ni hi ha manera. Tercera baixada guapota entre la brolla de Can Vallalta per anar a buscar el Torrent de Rupit i pujada cap a la Creu de Rupit i tercer coll ja sols ens falta un el de Pedra Ferradura i ja haurem complert la jornada.
Ja anirem tornant per al cantó de Solei, tornem a passar per Lorita i cap a Can Flaquer i última baixada cap a Mataró.
Abans d'arribar en Txubi té un tema pendent que el resolt amb bona nota. Una mica més avall ens trobem al Manu Conejo tot abrigat fent running, avui no ha vingut, el deixem que suï una mica que nosaltres tornem cap a casa.
Extraordinària volta acompanyat per dues feres que no han parat ni un moment.