dissabte, 15 d’abril del 2023

Collformic - Argentona

Molt d'hora, molt d'hora tota una colla de gent ens trobem a dalt de Collformic, uns i arriben en cotxes i d'altres, la majoria amb un autobús. Amb cares de son i de lleganyes ens preparem per fer la travessa organitzada per al Grup de Muntanya d'Argentona, que aquest any serà el primer que es farà de Collformic cap Argentona, ja que les altres edicions es feia d'Argentona al Turó de l'Home.

I bé, amb la fresqueta i un dia força serè i a on encara podem veure els Pirineus una mica nevadets, encarem cap al Pla de la Calma, pista llarga i feixuga. Al cap d'una estona coronarem el Sui i seguint tot carenant cap al Turó de Samont, a on farem la parada per esmorzar i treure una mica de roba.

Amb la panxa plena seguirem cap al Turó de la Cova i baixada cap a Sant Elies.

El grup es va allargassant, continuarem baixant tot fent drecera per no agafar pista i en direcció cap al pla, tot passant per al Roure Gran de Can Bacs i fent els últims kilòmetres fins al lloc de dinar, Sant Júlia de la Fou, a on l'organització ens te preparats uns bons talls de xíndria, plàtans i begudes ben frescotes.

La veritat que amb el solet i la panxa plena, moltes ganes de seguir no en tenim, però que hi farem que ja queda poc i el camí ja el coneixem d'altres anys quan es feia la sortida al Turó.

Ja ens queda poc per arribar al Maresme Tropical, i sembla que la gent agafi més carrerilla per arribar, Sant Esteve del Collet, el Collet, ja veiem al fons Burriac i res, pim-pam ja som a la Plaça, a on ens esperen unes bones birres i si algú té ganes de més xíndria també n'hi ha.

I res de nou una molt bona sortida, amb una bona colla de gent amb ganes de fer una bona passajadeta.